זה המקום בו תוכלו למצוא הדרכות וידאו ומאמרים
בנושאים הקשורים לעולם העיסוי ולהצלחה כמטפלים בתחום
"זה בידיים שלכם, אז בואו ללמוד לעסות את זה"

בוגרים מספרים

מה מטפלים יכולים ללמוד על שיווק מההגדה?

בעודכם עדיין עם האנרגיה של פסח והאבק מהמצות שאכלתם עוד לא שקע. אני כותב לכם כמה תובנות מענינות שקיבלתי בחג הזה. קרדיט על ההשראה לדני וידיסלבסקי.

10  דברים (ואזהרה) מערב פסח שיכולים לעזור למטפלים בעיסוי להגדיל את מספר המטופלים והטיפולים שלהם.

תקראו את הכל עד הסוף ולכו ליישם.

1. ההגדה נותנת לך הנחיות מדויקות מה לעשות (ורחץ, כרפס, יחץ, מגיד, טפטוף יין בהקראת המכות)

תנו ההנחיות כשאתם משווקים. שימו לב שבהתחלת המייל אמרתי לכם 'לקרוא הכל עד הסוף', ובסוף אבקש  ממכם תגובה. כל חומר שיווקי שלכם כמו הפוסטים, מיילים, סרטונים וכו' צריך להכיל 'קריאה לפעולה'. זה יכול להיות משהו פשוט כמו בקשה לתגובה, שיתוף, או הנחיה מפורשת להתקשר ולהזמין אצלכם טיפול. הגיע מישהו חדש לטיפול אצלכם? בסוף הטיפול תגידו לו כל כמה זמן כדאי לו להגיע אליכם. איזו סדרת טיפולים כדאי לו לקנות וכמובן הנחיות מדויקות לגבי מה נהוג ומה לא נהוג אצלכם בקליניקה.

2. מה מיוחד בלילה הזה?

במה הוא שונה מכל הלילות? כשמשהו מיוחד זוכרים אותו יותר, הוא מבוקש יותר וגם הייחודיות מובילה לבחור בו על פני משהו אחר. אז מה מיוחד בטיפול שלכם? מה מיוחד בקליניקה שלכם? דברו על זה במסרים השיווקיים שלכם כדי שאנשים ידעו למה כדאי לבוא לקבל עיסוי ממכם. גם מבצעים נכנסים כאן. מה נשתנה בפסח הזה? שבפסח הזה יש הנחה מיוחדת או מבצע חבר מביא חבר.

3. ההגדה שואלת שאלות (מה נשתנה הלילה הזה?)

א. כחלק מהמוטיב הראשון שהוא הפעלה של המטופלים הנוכחים והעתידיים שלכם, תשאלו אותם שאלות. האם את מכירה עוד מישהו שיכול להנות מעיסוי כזה? איך הגב? מתי תרצי את הטיפול הבא? את רוצה סדרה של 5 טיפולים או 10 טיפולים? אפשר גם לסקרן עם שאלה בכותרת של פוסט או מאמר שכתבתם כדי שיקראו. כמו בכותרת של המייל הזה שסיקרנה אתכם לפתוח. חחח...

ב. תשאלו את עצמכם שאלות. מה השתנה בקליניקה שלי? מה אני רוצה לשנות? איפה אני תקוע בשיווק של הקליניקה שלי? מה אני צריך לשפר כדי שיהיו לי יותר מטופלים? את השיווק או או את יכולת המכירה שלי? איך אני יכול לשפר אותם? האם יש דרך חדשה בה אוכל לשווק את הטיפולים?

4.  ההגדה מסבירה מונחים חשובים כדי שכולם יבינו.

ההבנה של מה משמעות המילים: פסח, מצה ומרור עוזרת לנו להבין מה קרה במצריים ולמה אנחנו נפגשים יחד. אם לא נבין במה מדובר נאבד עניין. כך גם בתקשורת עם המטופלים צריך להסביר להם מונחים מעולם הטיפול. מילים מקצועיות בז'רגון של מטפלים מבלבלות את המטופלים.  להרבה אנשים אין מושג מה ההבדל בין עיסוי שבדי לעיסוי תאילנדי ועל לומי-לומי בכלל לא שמעו. מה ההבדל בין עיסוי בספא לעיסוי רפואי שיקומי? מה זה קונטרה אינדיקציות? האם עיסוי רקמות עמוק זה פשוט עיסוי חזק? שלא לדבר על עיסוי טנטרי. חשוב שנבאר להם מה המונחים המקצועיים אומרים.

5.  הטובים נגד הרעים

בהגדה יש את משה הטוב, ויש את פרעה הרשע והצד הטוב מנצח. הסרטים המצליחים ביותר מבוססים על האלמנט הזה. גם שיווק טוב מבוסס הרבה פעמים על האלמנט השיווקי הזה. מה גורם למטופלים שלכם לסבול ואיך אתם יכולים להציל אותם מהכאב הרשע שלא מאפשר להם ללכת לעבודה, השרירים התפוסים שגורמים להם סבל, המתח הנפשי והעצבים שהורסים להם את היחסים עם האישה והילדים ושלא נותנים להם להירדם בלילה. תעבירו להם את המסר השיווקי שאתם 'המשה' שלהם ושאם ילכו אחריכם אתם תובילו אותם לארץ של הנאה, שחרור ורוגע.

6. משחק נושא פרסים

בפסח כדי שכולם יהיו מגויסים לקריאה ולסדר כולו, יש משחק שרותם את הילדים וזה מציאת האפיקומן. המטופלים שלכם נהנו בעיסוי והלכו הביתה. הם לא חושבים עליכם כל הזמן כי יש להם הרבה דברים חשובים. בטח שלא זוכרים להמליץ עליכם כשהם יושבים בערב פסח עם כל המשפחה.

תעשו להם משחק נושא פרסים. למשל מי שבהמלצתו מגיע אלי מטופל יקבל עיסוי בהנחה של ככה וככה. תמציאו להם משחקים ותחרויות ותרתמו אותם לתהליך של השיווק של הטיפולים שלכם.

7. חוזרים כל שנה וקוראים את אותה הגדה

ככל שעובר הזמן החזרה על אותו הטקסט ועל המסר שלו גורמת לנו להנות מהסדר כי אנחנו כבר מכירים ויודעים מה הולך לקרות בסיפור. בקליניקה ובטיפול יש שלבים שונים שהופכים את הביקור אצלכם לטקס. צרו טקס ייחודי לביקור אצלכם ואנשים יחכו ויצפו לו וגם יספרו עליו. למשל בתאילנד לפני טיפול הרבה פעמים שוטפים למטופלים את הרגליים בגיגית עם שמנים ריחניים. ביפו היה ספא יפני יוקרתי שנקרא 'יוקו קיטארה'. תלמידים שלי שעבדו שם סיפרו לי שהם לימדו אותם לעשות כמה דברים לפני כל טיפול שהפכו את הטיפול לחוויה מיוחדת שהמטופלים עפו עליה וגם השטרות כסף שלהם עפו עליה.

8. שירים שקל לזכור

קודם קל לזכור כי חוזרים עליהם שעל זה דיברנו בסעיף הקודם. אבל גם הטקסטים קליטים כי יש שם חזרה על פזמון. 'מה נשתנה', 'די דיינו', 'אחד מי יודע' , 'חד גדיא'. איזה טקסטים קליטים אתם יכולים לחזור עליהם בשיווק שלכם? הכניסו משפטים, אמירות, הכרזות וכו' שחוזרים על עצמם ומשדרים למי שפוגש את השיווק שלכם את ה'אני מאמין' שלכם. אצלי למשל אני מכניס את המשפט 'זה בידיים שלכם, אז בואו ללמוד את לעסות את זה' בתוך החומרים השיווקיים שלי, במיילים, באתר שלי, על התעודות וכו'

9. המשפחתיות

האם ידעתם שלאחר מות אשתו הרבי מלובביץ היה עורך סדר פסח לבד? לרובכם המחשבה על לעשות סדר עם עצמכם לא תהיה משמחת. חלק מהכייף של הסדר זה שנפגשים עם המשפחה. גם אם יש את זה או זו שאתם ממש לא סובלים. אנחנו קוראים את ההגדה יחד גם כמשפחה אבל גם כעם, כקהילה.

נסו בשיווק שלכם לתת למטופלים שלכם תחושה שהם חלק ממשפחה שאתם עומדים בראשה. למשל כתיבת מיילים לכולם. אם הפייבוק שלכם הוא בעיקרו עסקי זו גם הזדמנות לתקשר עם כולם ולדבר אליהם כקבוצה. ברמה גבוהה יותר אפשר גם להקים קבוצה ייחודית בפייסבוק למטופלים שלכם.

האם אתם חברים בקבוצת המטפלים שלי בפייסבוק?  אבוי לכם אם לא. תכתבו לי ואכניס אתכם. הצד השני של קהילה זה להיות חברים בקהילות של מטפלים אחרים. מקום נהדר לשאול שאלות, למצוא מידע, המלצות, הצעות עבודה וכו'

10. מישהו (השם) רואה את הסבל שלך ונחלץ לעזרתך.

בשיווק אחד הדברים החזקים שעוזרים למטופל לבחור במטפל זה האמונה שהמטפל באמת מבין את הסבל שלו ויש לו את היכולת לעזור.

התפקיד של המטפל זה

א.באמת להבין לעומק את הכאב של המטופל.

ב. להראות (כתיבה, סרטונים, תמונות) למטופל שהוא מבין ויכול לעזור.

 

אזהרה! - תעשה לי פעמיים נס בבקשה

בהגדה נס ראשון הוא היציאה ונס שני הוא ים סוף.

במצריים היה צריך 10 נסיונות עד שפרעה שיחרר.

האמת אני אני הייתי נשבר כבר בצפרדעים. Wtf הוא לא קלט עם מי יש לו עסק.

המטופל רק רוצה נס.

שילחצו לו פה ושם והכל יעלם.

לפעמים זה באמת מרגיש להם כמו נס. כי לפעמים כאב גדול נעלם בלחיצה.

לפעמים זה מסע של החלמה בצעדים קטנים.

מטפל שיודע לשווק את הפוטנציאל לנס בלי להבטיח שיקרה כזה יקבל הרבה מטופלים.

אזהרה: מטפל ש'מבטיח' נס הוא משווק גרוע ואולי אפילו שרלטן

מה חשבת כשקראת? עלו לך רעיונות? תובנות? האם ראית אלמנטים נוספים בהגדה שיכולים לעזור למטפלים להגיע ליותר מטופלים וטיפולים? סקרן לשמוע, קורא ומגיב להכל! לכתוב תגובה עכשיו לפני שהאבק ישקע ????

נ.ב.

קורס שיווק למטפלים במתנה! מזמין אותך ללמוד איתי שיווק למטפלים דרך קורס ייחודי שעוסק ספציפית בשיווק למטפלים בעיסוי ומגע. יש בו יותר מ – 20 שעורים מרתקים, מועילים, מלמדים ומעוררי השראה. לא עשיתי עליו מבצע לפסח אבל אם כבר כתבתי על שיווק אז אנצל את ההזדמנות לשווק אותו.

זה קורס דיגיטלי לצפיה ולימוד עצמי. השעורים בקורס הוקלטו כחלק מתוכנית ליווי למטפלים שהעברתי ושעכשיו אני עובד על גירסה מתקדמת שלה.

המחיר של הקורס המוקלט הוא 3500 ש"ח. אבל... יש גם דרך לקבל אותו לגמרי במתנה. כן, חינם אין כסף. איך?

ע"י הצטרפות עכשיו עד יום העצמאות לאחד מהקורסים שלנו.

בתמונה: "פיתות ומצות מסרבות להיות אויבות"

תגובות

אין עדין תגובות לכתבה זו

קבל בחינם את הקורס שיראה לך איך לעשות עיסוי מעולה

כל הזכויות שמורות

IMK - הקמת ועיצוב אתרים